Narudžbenica za prijevoz aparata za kavu u servis
Nakon ispunjavanja i slanja kontakt forme, preuzimanje se naručuje za sljedeći radni dan. Ako aparat za kavu želite preuzeti nekog drugog, određenog dana, navedite tu činjenicu u rubrici "dodatne informacije". Nakon naknadne isporuke aparat za kavu pregledat će ga ovlašteni tehničar, a prije samog servisa javit ćemo Vam se s prijedlogom rješenja za popravak Vašeg aparata za kavu, kako bismo potvrdili sve detalje. Aparat za kavu će preuzeti djelatnik kurirske službe GLS. Cijena za preuzimanje (74,25 HRK sa PDV-om / 9,85 EURO - 1 smjer) bit će dodana konačnom. Molimo označite barem naziv tvrtke ili punu adresu na vidljivom mjestu.
INFORMACIJE I UPUTE ZA SLANJE UREĐAJA ZA KAVU NA SERVIS
Uređaj za kavu će biti transportiran kurirskom službom. Nakon popravka, uređaj za kavu se isporučuje uplatom po ponudi ili pouzećem (ukoliko se radi o popravku nakon garancije), ili prema drugim dogovorenim uvjetima. O terminu isporuke popravljenog uređaja i cijeni popravka obavijestiti ćemo Vas na donju e-mail adresu ili putem telefona.
O uvjetima popravka ili prijevoza možete se dogovoriti telefonom. Ako nakon obavijesti o cijeni popravka odlučite vratiti uređaj za kavu u nepopravljenom stanju, naplatiti će vam se 373,00 HRK s PDV-om / 49,50 EURO za transport i dijagnostiku.
KAKO BI VAŠ UREĐAJ ZA KAVU STIGAO UREDAN NA SERVIS, PRIJE SLANJA GA PRIPREMITE U SKLADU SA SLJEDEĆIM TOČKAMA:
- uklonite ostatke vode iz spremnika za vodu i posuda.
- izvadite filter iz spremnika za vodu, ako ga nakon popravka želite ponovno koristiti - a nije stariji od 2 mjeseca, čuvajte ga u hladnjaku u čaši vode. Ako aparat za kavu pošaljete s filtrom, servis će ga automatski zbrinuti.
- važno je (posebno u zimskim mjesecima) da uklonite vodu iz cijelog sustava - postupak možete pronaći u uputama. Ukoliko je potrebna pomoć, obratite nam se.
- uklonite kavu i vodu iz otpada
- što više ispraznite spremnik za kavu u zrnu, a zatim ga usisajte usisavačem
- sigurno zapakirajte aparat za kavu (po mogućnosti u originalnu kutiju s podstavom) kako se ne bi oštetio na putu; napunite ambalažu zaštitnom podlogom (npr. zgužvani papir, folija s mjehurićima, polistiren) sa svake strane aparata za kavu kako biste spriječili njegovo slobodno kretanje u kutiji
- u slučaju jamstvenog zahtjeva, prenesite skeniranu kopiju dokaza o kupnji na online obrazac ili njegovu kopiju priložite pakiranju aparata za kavu
- prilikom pakiranja pazite da aparat za kavu bude upakiran gornjim dijelom prema gore
- pričvrstite stalak za šalice na prikladan način kako aparat za kavu ne bi bio ogreban tijekom transporta.
- status svoje pošiljke možete pratiti izravno na web stranici kurirske službe, nakon unosa broja paketa – OVDJE
Operater servisa, tvrtka Automatic Servis d.o.o., ne odgovara za štete nastale neprikladnim pakiranjem uređaja za kavu tijekom transporta te za štete nastale smrzavanjem vode u uređaju za kavu.